woensdag 10 februari 2010

Billen bloot

Het Book to be project begint steeds meer vorm te krijgen in mijn hoofd, en nu ook in beeld. Zoals ik bij het hoofdhangliedjes-project zelf de eerste hits inzong met Jeroen en Hans T. , zo maken we nu de eerste Books-to-be. Met de billen bloot.
Het valt me niet mee, denken in beeld gaat me een stuk makkelijker af dan het bedenken van een boek. En dan te bedenken dat ik ook nog moet schrijven indien er animo voor is...
Hans deed vandaag al een mooie eerste zet met Smokey & the Poet. Bij deze mijn eerste Book to be: Horace. En ik moet zeggen: ik krijg er stiekem nog goesting van om 't te schrijven ook.
Ik ben erg benieuwd of dit principe gaat werken in een workshop variant. Als je serieus bedenkt dat je het boek zou moeten schrijven, ligt de lat opeens heel wat hoger. Gelukkig zijn de dummy's niet zo dik. Dat scheelt wel in de lezers-verwachting.