donderdag 18 februari 2010

Keleketla! (the song)

Woensdagmiddag ben ik met Quaz naar die Boekehuis getogen. Dit is een Afrikaanse boekwinkel, annex literaire ontmoetingsplek, gelegen naast de nasionale omroep SABC. Onlangs ben ik gevallen voor de unieke charme van de Afrikaanse poesie, dus kon ik daar mijn hart ophalen.

We hebben aan een tafeltje in de schaduw van wat bomen samen geschreven aan Keleketla! (the song), wat erg fijn was om te doen. We begrepen elkaar onmiddelijk en we hadden maar weinig tijd nodig om tot een afgeronde tekst te komen.
Vanmiddag gaan we opnemen bij een vriend van Quaz, zodat we een hitsingle van formaat mee naar huis nemen.
Veel kan ik er nog niet over zeggen, maar houd youtube in de gaten, want K-Black & Small zijn de 'making of'' aan het maken.
Als het een beetje meezit ben ik hier spoedig wereldberoemd en Quaz ster in Holland....